در صورتی که پاسخ سوال خود را در بین سوالات زیر پیدا نکردید از طریق فرم تماس مقابل سوال خود را مطرح کنید. کارشناسان ما بزودی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.سعی کنید پرسش خود را واضح اعلام کنید. همچنین میتوانید بصورت تلفنی نیز با کاراشناسان ما تماس گرفته و بصورت تلفنی مشاوره دریافت کنید.
با تشکر از حسن انتخاب شما

پاسخ: شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “پروفایل من” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات کاربر” امکان “ویرایش اطلاعات” وجود دارد.
در انتهای هر ایمیل درج شده ” چنانچه تمایل به دریافت ایمیل از طرف ما ندارید، بر روی لغو اشتراک کلیک کنید ” شما می توانید پس از دریافت اولین ایمیل ، عضویت خبرنامه را لغو کنید.

پاسخ: علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت فروشگاه قرن۲۱، دارا بودن  اعتماد   به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت فروشگاه قرن۲۱ با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.
همچنین فروشگاه قرن۲۱ با سابقه سال‌ها فعالیت و تحویل موفق سفارش‌ها به بیش از صدها هزار مشتری و ارائه خدمات مورد انتظار مشتریان، سابقه درخشانی از فعالیت خود ایجاد نموده و همواره به عنوان برند پیشرو در زمینه تجارت الکترونیک نزد مشتریان، نهادهای نظارتی و زنجیره های عرضه کالا شناخته شده است. بنابراین با خیال آسوده سفارش خود را ثبت کنید و از خدمات منحصر به فرد فروشگاه قرن۲۱ استفاده کنید.

پاسخ: بله، پس از انتخاب کالاهای موردنظر و اضافه کردن آنها به سبد خرید، ثبت سفارش در ۴ مرحله تکمیل خواهد شد: ۱) ورود به فروشگاه قرن۲۱، ۲) اطلاعات ارسال سفارش، ۳) بازبینی سفارش و ۴) اطلاعات پرداخت.
در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش ” انتخاب آدرس”، شما می‌توانید با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

پاسخ: کالاهایی نظیر گوشی‏ موبایل، هیچ نیازی به نصب نرم افزار برای فعال سازی و راه اندازی اولیه ندارند و فروشگاه قرن۲۱، هیچ هزینه اضافه بر مبلغ گوشی از این بابت دریافت نمی‌‏کند.
البته شما می‏‌توانید برنامه‌های کاربردی مورد نیاز خود را به سادگی از طریق app Store ها دانلود و نصب کنید و یا از طریق درگاه USB گوشی موبایل خود و به کمک رایانه این کار را انجام دهید.
کالاهایی مانند لپ تاپ‏ها که فاقد سیستم عامل هستند، بایستی توسط خریدار یا فرد کارشناس بر روی آنها سیستم عامل سازگار با آن دستگاه نصب شود و درایورهای مورد نیاز نیز در صورت لزوم بایستی از سایت شرکت سازنده دانلود و نصب شوند. همچنین چند سالی است که تولیدکنندگان لپ تاپ به دلیل تنوع سیستم‏‌های عامل، درایورهای قطعات لپ تاپ را به همراه کالا عرضه نمی‏‌کنند و برای دریافت آنها باید به سایت تولید کننده مراجعه کرد.

پاسخ: کارشناسان بخش تولید محتوای فروشگاه قرن۲۱، تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما راه‌‏های مختلفی برای کسب اطلاعات تکمیلی و تخصصی محصولات در فروشگاه قرن۲۱، دارید. می‌‏توانید از ابزارهای ایجاد شده برای این منظور از قبیل مقایسه پهلو به پهلو، مطالعه نقد و بررسی و نقاط و قوت و ضعف محصول، ویدئوهای آموزشی، و جدول اطلاعات فنی کالاها استفاده کنید. همچنین فروشگاه قرن۲۱، نقدها و نظرهای کاربران را با دیدگاه بی‏طرفانه در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

پاسخ: کالاهای دارای قیمت که در سایت فروشگاه قرن۲۱ با وضعیت “موجود” مشخص شده، در انبار فروشگاه قرن۲۱ موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته گاهی برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، ممکن است موجودی آن کالا به اتمام برسد. در این موارد به سرعت اقدام به تکمیل موجودی کالا می‌شود ولی در صورت امکان پذیر نبودن، عرضه آن کالاها در سایت به صورت موقت متوقف می‌شود.
همچنین در طرح تشویقی فروش شگفت انگیز روزانه، تعدادی از محصولات با تخفیف‏‌هایی بسیار ویژه‌‏تر نسبت به فروش‏های ویژه عرضه می‏‌شوند که تنها برای چند ساعت امکان سفارش‏ گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان برسد، وضعیت کالا به “ناموجود” تغییر می‏‌کند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.

پاسخ: لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و برند معتبر است که کیفیت کالا را تعیین می‏‌کند و تنها به دلیل خط تولید ارزان‏‌تر است که بسیاری از کالاها در چین تولید می‌شوند. شایان ذکر می باشد که نام کشور سازنده محصولات در بیشتر محصولات در قسمت توضیحات ذکر خواهد شد.

اولین هدف ما رضایت کامل شما می باشد.به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا۳۰روز از زمان تحویل امکان پذیر است.جهت بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرید.همکاران ما شرایط برگشت کالای مورد نظر را بطور کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و فرایند بازگشت کالا آغاز می گردد.

مشتریان عزیز با مطالعه شرایط بازگشت می توانند کالای واجد شرایط را به همراه فرم تکمیل شده برگشت کالا از طریق پست به آدرس فروشگاه ارسال نمایند توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل اطلاعات بامیلو هیچ گونه تعهدی در انجام فرم های ناقص نخواهد داشت.

بازگشت کالا برای مشتریان داخل شهر  به دو روش امکان پذیر است:
روش اول، در صورت وجود ظرفیت دریافت کالا توسط تیم حمل و نقل فروشگاه در بازه زمانی هماهنگ شده توسط تیم خدمات مشتریان با شما می باشد. روش دوم، شما می توانید بعد از تماس با تیم خدمات مشتریان با مراجعه به شعب پست کالا را به همراه فرم عودت پرشده به صورت پسکرایه  ارسال نمائید.
لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست ما کدرهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.
مشتریان سایر شهرستانها نیز کالای مورد نظر را به همراه فاکتور و فرم عودت پر شده از طریق پست، به آدرس فروشگاه ارسال نمایند. لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست ما کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان شهرستان سقز، پس از تامین کالا، از طریق تیم حمل و نقل قرن۲۱ با توجه به زمان درج شده در زمان تحویل کالا از طریق پیک فروشگاه خدمت شما ارسال میشود منظور از روز ،روز کاری است . در مورد مشتریان شهرستان دیگر، با توجه به زمان تحویل کالا (منظور از روز ،روز کاری است) و با توجه به نحوه پرداخت ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتاز و سفارشیارسال خواهدشد.

هزینه ها بر اساس وزن کالا و نوع بسته بندی محصول و شرایط درج شده ای که شرکت پست برعهده فروشگاها گذاشته تعیین می گردد.

درمورد مشتریان شهرستان سقز پس از اطلاع رسانی به تیم خدمات مشتریان هماهنگی لازم برای ارسال مجدد انجام خواهد شد.
در مورد مشتریان شهرستان  های دیگر تا ۱۰۰ روز از زمان ارسال  به شهر مورد نظرشما، با مراجعه به نوع پست ارسالی درخواست کالای خود را اعلان می کنید. اما اگر با مراجعات مکرر به شما کالای خود را تحویل نگیرید، کالای شما به واحد ارسال فروشگاه قرن۲۱ برگشت داده خواهدشد و امکان ارسال مجدد پس از ۱۰ روز امکان پذیر نمی باشد.

متاسفانه درحال حاضر امکان انتخاب نوع ارسال فقط با توجه به نوع پرداخت انجام میگیرد.
پرداخت نقدی با پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس ، و در پرداخت آنلاین از چاپار و پیشتاز استفاده میشود.
فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید.این نوع ارسال به نوع پرداخت و قیمت کالا نیز بستگی دارد.

با توجه به سفارش  مشتری  و آیتم های انتخابی بستگی دارد  و تاحد امکان در یک بسته ارسال خواهد شد.

با توجه به سفارش  مشتری  و آیتم های انتخابی بستگی دارد  و تاحد امکان در یک بسته ارسال خواهد شد.کد رهگیری از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود و همچنین شما می توانید با تماس با بخش مشتریان از طریق ایمیل و تلفن نسبت به دریافت کد رهگیری خود اقدام نمایید.

توجه داشته باشید شما می توانید  در تمام نقاط ایران پرداخت در محل را انتخاب نمایید .

در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی در محل به مامور پست یا تیم حمل و نقل قرن۲۱، در استان کردستان امکان پرداخت با دستگاه POS به تیم حمل و نقل قرن۲۱، و پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی در شهرستان امکان پذیر است.

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر.
در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید.
در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان قرن۲۱ با شماره۴۲۲۱ ۳۰ ۰۹۲۱ و یا آدرس ایمیل تماس با ما تماس بگیرید .