سبد خرید

شرایط بازگشت محصولات فروشگاه قرن21؟

اولین هدف ما رضایت کامل شما می باشد.به این منظور امکان بازگشت کالاهای مجاز تا۳۰روز از زمان تحویل امکان پذیر است.جهت بازگشت کالا ابتدا با تیم خدمات مشتریان تماس بگیرید.همکاران ما شرایط برگشت کالای مورد نظر را بطور کامل توضیح خواهند داد،اطلاعات مورد نیاز را ثبت کرده و فرایند بازگشت کالا آغاز می گردد.

مشتریان عزیز با مطالعه شرایط بازگشت می توانند کالای واجد شرایط را به همراه فرم تکمیل شده برگشت کالا از طریق پست به آدرس فروشگاه ارسال نمایند توجه داشته باشید که در صورت عدم تکمیل اطلاعات بامیلو هیچ گونه تعهدی در انجام فرم های ناقص نخواهد داشت.

بازگشت کالا برای مشتریان داخل شهر  به دو روش امکان پذیر است:
روش اول، در صورت وجود ظرفیت دریافت کالا توسط تیم حمل و نقل بامیلو در بازه زمانی هماهنگ شده توسط تیم خدمات مشتریان با شما می باشد. روش دوم، شما می توانید بعد از تماس با تیم خدمات مشتریان با مراجعه به شعب پست کالا را به همراه فرم عودت پرشده به صورت پسکرایه  ارسال نمائید.
لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست ما کدرهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.
مشتریان سایر شهرستانها نیز کالای مورد نظر را به همراه فاکتور و فرم عودت پر شده از طریق پست، به آدرس فروشگاه ارسال نمایند. لطفا تا زمان رسیدن کالا به دست ما کد رهگیری مرسوله را نزد خود نگه دارید.

نحوه ارسال کالا از طرف فروشگاه قرن 21 چگونه می باشد؟

بستگی به نوع کالای انتخاب شده دارد. در مورد مشتریان شهرستان سقز، پس از تامین کالا، از طریق تیم حمل و نقل قرن21 با توجه به زمان درج شده در زمان تحویل کالا از طریق پیک فروشگاه خدمت شما ارسال میشود منظور از روز ،روز کاری است . در مورد مشتریان شهرستان دیگر، با توجه به زمان تحویل کالا (منظور از روز ،روز کاری است) و با توجه به نحوه پرداخت ، از طریق پست جمهوری اسلامی ایران، تیپاکس،پیشتاز و سفارشیارسال خواهدشد.

هزینه ارسال کالا چگونه می باشد؟

هزینه ها بر اساس وزن کالا  و شرایط درج شده ای که شرکت پست برعهده فروشگاه گذاشته تعیین می گردد.

اگر زمان ارسال کالا در محل تحویل نباشیم ،برای کالای ما چه اتفاقی خواهد افتاد؟ و چه کاری انجام بدهیم؟

درمورد مشتریان شهرستان سقز پس از اطلاع رسانی به تیم خدمات مشتریان هماهنگی لازم برای ارسال مجدد انجام خواهد شد.
در مورد مشتریان شهرستان  های دیگر تا ۱۰۰ روز از زمان ارسال  به شهر مورد نظرشما، با مراجعه به نوع پست ارسالی درخواست کالای خود را اعلان می کنید. اما اگر با مراجعات مکرر به شما کالای خود را تحویل نگیرید، کالای شما به واحد ارسال فروشگاه قرن21 برگشت داده خواهدشد و امکان ارسال مجدد پس از ۱۰ روز امکان پذیر نمی باشد.

آیا امکان انتخاب نحوه ارسال سفارش وجود دارد؟

متاسفانه درحال حاضر امکان انتخاب نوع ارسال فقط با توجه به نوع پرداخت انجام میگیرد.
پرداخت نقدی با پست جمهوری اسلامی ایران و تیپاکس ، و در پرداخت آنلاین از چاپار و پیشتاز استفاده میشود.
فقط در بعضی از کالاها امکان ارسال اکسپرس وجود دارد که در قسمت توضیحات آن کالا ذکر شده است. با کلیک بر روی آن میتوانید به صفحه مدنظر وارد شده و شرایط آنرا مطالعه نمایید.این نوع ارسال به نوع پرداخت و قیمت کالا نیز بستگی دارد.

آیا تمام آیتم های سفارشم را در یک بسته بندی ارسال خواهد شد؟

با توجه به سفارش  مشتری  و آیتم های انتخابی بستگی دارد  و تاحد امکان در یک بسته ارسال خواهد شد.

کد رهگیری مرسوله را چطور دریافت کنیم؟

با توجه به سفارش  مشتری  و آیتم های انتخابی بستگی دارد  و تاحد امکان در یک بسته ارسال خواهد شد.کد رهگیری از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی می شود و همچنین شما می توانید با تماس با بخش مشتریان از طریق ایمیل و تلفن نسبت به دریافت کد رهگیری خود اقدام نمایید.

در چه مناطقی می توان تحویل درب منزل را داشته باشیم؟

توجه داشته باشید شما می توانید  در تمام نقاط ایران پرداخت در محل را انتخاب نمایید .

چه روش های برای پرداخت دارید؟

در حال حاضر، پرداخت به صورت نقدی در محل به مامور پست یا تیم حمل و نقل قرن21، در استان کردستان امکان پرداخت با دستگاه POS به تیم حمل و نقل قرن21، و پرداخت آنلاین / اینترنتی از طریق درگاه بانکی در شهرستان امکان پذیر است.

در حین سفارش کامپیوترم هنگ کرده و فرایند به درستی انجام نشده چطور از موفقیت سفارش باخبر باشم؟

نگران نباشید. ایمیل خود را چک کنید. تمام تراکنش های موفق با یک شماره سفارش برای شما ارسال می‌شود.
لطفا توجه داشته باشید،اگر از روشهای پرداخت غیر نقدی استفاده می نمایید،حتما صورت حساب پرداخت خود را چک نمایید که آیا مبلغ از حساب شما کسر شده است یاخیر.
در صورت کسرنشدن مبلغ و یا برگشت مبلغ به حساب شما،هیچ سفارشی در سیستم ما ثبت نشده است و پس از تماس باتیم خدمات مشتریان و اطمینان باید سفارش جدید ثبت نمایید. اگر به هر دلیلی در مراحل پرداخت کلید برگشت را بزنید، سفارش شما ثبت نمی شود. اگر در این موارد از کد تخفیف استفاده کرده اید، این کد در این خطای رخ داده باطل شده است و شما باید کد قبل خود را به تیم خدمات مشتریان ایمیل بزنید و درخواست کد جدیدکنید.
در صورت نیاز لطفاً با تیم خدمات مشتریان قرن21 با شماره4221 30 0921 و یا آدرس ایمیل تماس با ما تماس بگیرید .

تماس با ما

Loading...
طراحی سایت
طراحی سایتسئوسرویس و تعمیر کولر گازیاجاره ویلافروش ویلا